#Klachten, suggesties en melding misstanden
Wij doen ons uiterste best om jou op een professionele, vriendelijke en integere wijze van dienst te zijn. Suggesties, klachten en complimenten zien wij als waardevolle informatie om onze dienstverlening te verbeteren.
Deel deze pagina:
Heb je een klacht, suggestie of compliment over/voor ons of een van onze medewerkers?
Wil je een suggestie, klacht of compliment met ons delen? Dat stellen we zeer op prijs! Je kunt dat op twee manieren doen:
- Per post: stuur jouw suggestie, klacht of compliment naar Bestuursbureau VfPf, Boompjes 40, 3011XB in Rotterdam.
- Per e-mail: via [email protected].
Vermeld ook je contactgegevens, voor het geval dat we nog vragen hebben.
#Klachtenregeling
In onze Klachtenregeling staat beschreven hoe we met jouw klachten omgaan.
#Klantpanel
We zijn regelmatig op zoek naar bestuurders, schoolleiders en HR-adviseurs in het PO voor in ons klantpanel. De feedback van onze klanten vinden wij ontzettend waardevol, want hiermee maken we onze dienstverlening nog gebruiksvriendelijker.
Heb je het vermoeden dat een schoolbestuur opzettelijk nalatig handelt en wil je hier melding van maken?
Wanneer je vermoedt dat een schoolbestuur opzettelijk nalatig handelt waardoor VfPf benadeeld wordt, kun je dit bij ons melden. Wij zullen dan onderzoeken of een declaratie of vergoedingsverzoek op juiste gronden is ingediend. Lees de Regeling melding misstanden .
Let op: Wij zijn geen partij bij een ontslagprocedure. Dit betekent dan ook dat de regeling niet bedoeld is om een oordeel te krijgen over een eventueel arbeidsconflict.
Heb je als medewerker van VfPf een klacht?
Medewerkers van VfPf kunnen vermoedelijke misstanden of onregelmatigheden melden middels de Klokkenluidersregeling .