#Dankzij jouw suggesties verbeterd!

Regelmatig vragen wij wat jij van onze dienstverlening vindt. Met jouw wensen, opmerkingen en behoeften kunnen wij aan de slag om onze producten en diensten nog beter te maken. Op deze pagina laten we graag zien wat we met jouw suggesties doen!

Deel deze pagina:

Klantpanel plaatje

Denk mee in ons klantpanel

We zijn vaak op zoek naar bestuurders, schoolleiders en HR-adviseurs uit het primair onderwijs voor in ons klantpanel. Wil jij ook een keer meedenken over onze producten, diensten of communicatie? Meld je dan hier  aan. 

Dit hebben we dankzij jouw suggesties al verbeterd

Per kwartaal kijken we naar de resultaten uit alle onderzoeken en metingen. Deze informatie is heel waardevol, want aan de hand van deze feedback kijken wij of onze dienstverlening en producten moeten worden aangepast. Dit hebben we de afgelopen periode al aangepast:

Preview van een bladzijde over verzuim in het Samen sterk in HR-magazine

Wat vinden klanten van ons?

Onze klanten zijn vooral tevreden over de mentoren, zij krijgen een mooie 8,4. Ook de (online) bijeenkomsten (8,0) en de begeleiding bij re-integratie (7,4) worden goed gewaardeerd. Net als het gebruik van Arbomeester (7,4).

We zijn blij met deze cijfers, maar blijven verbeteren. Komend kwartaal werken we aan nieuwe features voor het portaal Mijn Vf en bouwen we verder aan een gebruiksvriendelijkere website.

Het cijfers voor onze mentoren on the job, een 8,4

Onze lopende klantonderzoeken

We hebben een aantal klantonderzoeken actief uitstaan. Sommige lopen continu, andere binnen een vaste periode. Hieronder zie je per onderzoek wat we meten, welke resultaten er al zijn én waar we de komende tijd mee aan de slag gaan.

Quote: Het traject is nuttig voor mensen zonder werk