#Suggesties en klachten
Wij doen ons uiterste best om u op een professionele, vriendelijke en integere wijze van dienst te zijn. Suggesties, klachten en complimenten zien wij als waardevolle informatie om onze dienstverlening te verbeteren.
Deel deze pagina:
#Heeft u een klacht, suggestie of compliment over/voor ons of een van onze medewerkers?
Wilt u een suggestie, klacht of compliment met ons delen? Dat stellen we zeer op prijs! U kunt dat op twee manieren doen:
- Per post: stuur uw suggestie, klacht of compliment naar Bestuursbureau VfPf, Boompjes 40, 3011XB in Rotterdam.
- Per e-mail: via [email protected].
Vermeld ook uw contactgegevens, voor het geval dat we nog vragen hebben.
In de Klachtenregeling staat beschreven hoe we met uw klachten omgaan. De Klachtenregeling vindt u hier.
Lees hier wat we doen met de suggesties die we verzameld hebben.
We hebben ook een klantpanel.
#Heeft u het vermoeden dat een schoolbestuur opzettelijk nalatig handelt en wilt u hier melding van maken?
Wanneer u vermoedt dat een schoolbestuur opzettelijk nalatig handelt waardoor VfPf benadeeld wordt, kunt u dit bij ons melden. Wij zullen dan onderzoeken of een declaratie of vergoedingsverzoek op juiste gronden is ingediend.
De Regeling melding misstanden vindt u hier.
Let op: Wij zijn geen partij bij een ontslagprocedure. Dit betekent dan ook dat de regeling niet bedoeld is om een oordeel te krijgen over een eventueel arbeidsconflict.
#Heeft u als medewerker van VfPf een klacht?
Medewerkers van VfPf kunnen vermoedelijke misstanden of onregelmatigheden melden middels de Klokkenluidersregeling. De Klokkenluidersregeling vindt u hier.