#Dankzij uw suggesties verbeterd!

Regelmatig vragen wij wat u van onze dienstverlening vindt. Met uw wensen, opmerkingen en behoeften kunnen wij aan de slag om onze producten en diensten nog beter te maken. Op deze pagina laten we graag zien wat we met uw suggesties doen!

Klantpanel plaatje

#Meld u aan bij ons klantpanel

We zijn vaak op zoek naar bestuurders, schoolleiders en HR-adviseurs voor in ons klantpanel. Wilt u ook een keer meedenken over onze producten, diensten of communicatie? Meld u dan hier  aan. 

#Dit hebben we dankzij uw suggesties al verbeterd

Per kwartaal kijken we naar de resultaten uit alle onderzoeken en metingen. Deze informatie is heel waardevol, want aan de hand van deze feedback kijken wij of onze dienstverlening en producten moeten worden aangepast. Dit hebben we de afgelopen periode al verbeterd:

Een afbeelding van een school met de titel Samen Sterk Gids

#Onze rapportcijfers

Onze klanten zijn het meest tevreden over onze mentoren. Die scoren een ruime 8. Ook onze (online) bijeenkomsten (7,7) en de begeleiding rondom re-integratie (7,4) worden goed beoordeeld. Net als het gebruik van de Arbomeester (7,4). Natuurlijk zijn er ook verbeterpunten. Zo gaan we het komend kwartaal aan de slag met de feedback van en naar onze casemanagers, het doorontwikkelen van onze site en het aanpassen van de handleiding voor de nieuwe Arbomeester.

 

Het cijfers voor onze mentoren on the job, een 8,4

#Met deze klantonderzoeken zijn we bezig

We hebben een aantal klantonderzoeken actief uitstaan. Sommige hebben een continumeting, andere een doorlooptijd van een bepaalde periode. Hieronder ziet u een overzicht en de resultaten per meting. Ook leest u per onderzoek waar we de komende periode mee aan de slag gaan.

Quote: Het traject is nuttig voor mensen zonder werk
Print deze pagina